اگر نمی توانی مدادی باشی که خوشبختی
اگر نمی توانی مدادی باشی که خوشبختی
یک نفر را بنویسید..
پس حداقل سعی کن پاک کنی باشی
که غم کسی را پاک کنی...
یک نفر را بنویسید..
پس حداقل سعی کن پاک کنی باشی
که غم کسی را پاک کنی...
- ۲.۰k
- ۱۱ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط