بارون هواتو داره

بارون هواتو داره
رنگه چشاتو داره
قدم زدن تو بارون
باتو چه حالی داره
دلم هواتو داره
دیدگاه ها (۱)

mokham keshsh nadareh...

dastam to dste yareghalbam che bi gharareh

هنوزم تو قاب عکس رابطمون نفس داره...

باران ، برف ، تگرگ کمکیای عشق هستن که تو رو به آرزوت میرسونن...

چقدر بارون دوست دارم و دلم میخوادددیه قدن زدن تو بارون و بوی...

امروز دلم هواتو کرد، فردا تو میکنه هوامو دلت..

خدا همیشه هواتو داره و تو هر شرایط حواسش بهت هست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط