عاشق آن لحظه ام ک کنارت هستم و کودک درونم از اشتیاق با تو

عاشق آن لحظه ام ک کنارت هستم و کودک درونم از اشتیاق با تو بودن می‌خواهد زمین و زمان را بهم بزند...

"MR"
دیدگاه ها (۱)

با من قدم بزن..."MR"

دلم غوغاست امروز...کنار تو بودن رو میخوام"MR"

دوستت دارم...بهایش هرچه باشد روی چشمانم"MR"

طو را با "ط" دسته دار مینویسمچون طو با همه فرق داری...."MR"

قوم تو می آید به چه کارت فردا؟یک لحظه نماند به کنارت فرداامر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط