سوکی خان :گوجون پیو ی کبیر من خودم هم خیلی سختی کشیدم درک

سوکی خان :گوجون پیو ی کبیر من خودم هم خیلی سختی کشیدم درکت میکنم ...
گوجون پیو ی کبیر ( من):گریههههههه
دیدگاه ها (۳)

سوکی :جون پیو جون عشقتو بردار بریم پیک نیک من: اوکی اوپا

نانا کوجایییییییی؟

گروه خونیم B هستش

بله بله تایید میکنم بله...

ایده نقاشی💙خودم کشیدم خیلی قشنگ شد حتما امتخان کنید🤭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط