دلتنگتم جوری که هیچکی نیست

دلتنگتم جوری که هیچکی نیست
کاش برگردی....دلتنگی شوخی نیست...
دیدگاه ها (۱)

درد دارد اشتباه فهمیده شوی،اما دردی عظیم دارد بدون دادگاهی ق...

دلتنگتم یار من کاش قدرتو بیشترمیدونستم ازخدا میخوام زودتر بر...

دلتنگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط