من ز‌شته بگم:|

من ز‌شته بگم:|
دیدگاه ها (۵۲)

:(

☆عــــــــــاشق دخمــــــــــلمم☆دختر:بابا؟ ????????????با...

کوفتتون:|

والا-_-

فرزند کوروشم ز استوره پادشاهان نیک ایرانمفرزند ارش کمان گیرم...

بی خیال این دنیا و آدماش......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط