گفتم ازعشق نشانی به من خسته بگو•• . . .
گفتم ازعشق نشانی به من خسته بگو•• . . .
.
گفت جزعشق حسیـــــن هرچه ببینی بدَلیست•• .
.
گفتم آن قصه چشم سیه و تیر چه بود•• .
. .
گفت یک نکته ز اسرارخــــــــــدای ازلیست•••••• .
.
نام زیبای حسیـــــن خود همه بیت الغزل است••
.
بی اباالفضل ولی ...هرغزلی بی غزلیست....
.
گفت جزعشق حسیـــــن هرچه ببینی بدَلیست•• .
.
گفتم آن قصه چشم سیه و تیر چه بود•• .
. .
گفت یک نکته ز اسرارخــــــــــدای ازلیست•••••• .
.
نام زیبای حسیـــــن خود همه بیت الغزل است••
.
بی اباالفضل ولی ...هرغزلی بی غزلیست....
- ۱.۱k
- ۲۲ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط