به جای اینکه به تاریکی لعنت بفرستید

به جای اینکه به تاریکی لعنت بفرستید
یک شمع روشن کنید.
@mobin.star
دیدگاه ها (۲)

محبت یا خیانت.....؟!!

فرشتگان ازخداوندپرسیدند:خدایاتوکه بشر را آنقدر دوست داریچراغ...

😀 😀 😀 😀

ایرانی ها موقع سبقت گرفتن از هم 😂

به نظرم بهتره واقعیت رو بگید جای اینکه پنهون کاری کنید🤔

چارلی چاپلین چه قشنگ میگه:دنیا اونقدر بزرگه که هر کسیواسه خو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط