تو تنهایی وقتی هیشکی کنارت نیست به چی پناه می بری؟

تو تنهایی وقتی هیشکی کنارت نیست به چی پناه می بری؟


دلت چی بیشتر دلت می خواد؟
دیدگاه ها (۶)

با تو بودن زیباتر از هر حسیست

سیندرلا 2015

از یک تا بیست به نقاشش چند میدید؟>_<

اخی فدات بشم<___>

وای دلت می خواد بهشون توضیح بدی ولی اگه بری پیششون میگن : ای...

تو یه دختری ولی فقط تو محرم دلت می خواد پسر باشی(:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط