سیلاااااام
سیلاااااام
پا نشین ترو خدا
خجالت میکشم بخدا
پا نشین
پا نشین
خخخخخ
نرفتم جایی.هستم
:)الان بیاین اینجا بحرفیم حوصلم پوکید:/
پا نشین ترو خدا
خجالت میکشم بخدا
پا نشین
پا نشین
خخخخخ
نرفتم جایی.هستم
:)الان بیاین اینجا بحرفیم حوصلم پوکید:/
- ۴.۶k
- ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۷۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط