بـاران کـه مـیـبـارد تـمـامِ کـوچـه هـای شـهـر پُـر از فـ

بـاران کـه مـیـبـارد تـمـامِ کـوچـه هـای شـهـر پُـر از فـریـادِ مــن اسـت
کـه مـیـگـویـم:
مـن تـنـهــا نـیـسـتـم
تـنــهــا مـنـتـظـــرم...
دیدگاه ها (۱۰)

رفتم پيش خدا فرياد زدم چرا؟؟خدا ب ارامی گفت هيسسسس فرشته ها ...

من نه دوست میخوام. . .!نه داداشی. . .!نه آجی. . .!نه just fr...

واقعأهمیطوره!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط