بسم الله الرحمن الرحیم
بسم الله الرحمن الرحیم
نیایش سالکان طریقت رهایی :
پروردگارا، نورا، وجودا، ای یگانه آزاد مطلق - ما را فهم آزادی ببخش و لایق آزادی کن.
پروردگارا، نورا، وجودا، ای یگانه آزاد مطلق -ما را از اینکه همواره تحت تأثیرات عمل کنیم رهایی بخش. عمل ما عمل آزاد نیست و ما هنوز صاحب ارادهٔ آزاد نشده ایم.
ما پیوسته تحت تأثیرات عمل میکنیم؛ تحت تأثیر لذتطلبی، تحت تأثیر ترس، تحت تأثیر چیزی عمل میکنیم. عمل ما عمل خالص نیست. آزاد نیست. برآمده از فطرت پاکمان نیست و زیبا و خود انگیخته نباشد. پس ما را ارادهای عطا کن تا از تمامی تأثیرات اسارتآور رها گردیم. ارادهای عطا فرما تا خالصانه بر اساس فطرت الهیمان آنچنان که تو خواستهای، عمل کنیم.
ای آزاد مطلق، ای فعال ما یشاء، ای فعال لِما یُرِید - تو خود آزادی، پس ما را نیز به خیر و خوبی آزادی بخش. آزادی بخش تا زندگی را آنچنان که هست دریابیم. ما را ازبند ترسها و لذتهای اسارت بار، از بند خواهشها و آرزوهای دور و دراز، ازحرص و طمع و سلطه گری، از فریب و فریب کاری، از بند داشتنها و انباشتنهای بی حاصل، از بند برداشتها و توهّمات ذهنی مان ازحقیقت، و ازهر آنچه که روح آزادی وآزادیخواهی را در ما بیرمق و نابود می کند، رهایی بخش.
پروردگارا،نورا، وجودا، ای یگانه آزاد مطلق - میدانم که آزادی بهترین و مقدس ترین هدیهٔ توست. پس چشمانمان رابدان روشن کن. آزادی واقعی را به ما بچشان، برخوردارمان کن تا با تو ای خدای آزاد آنچنان که باید اُنس گیریم و معرفت یابیم.
ای خدای آزاد، ای مطلق بیمنتهارشد در آزادی را به لطف و کَرَمات نصیبمان کن. چنان کن که از آزادی نترسیم بلکه آن را والاترین موهبت همراه خود بدانیم و با تو همسفرزیباترین و بابرکتترین وپر آرامش ترین سفرهای حیات بخش و مملو از معرفت گردیم.
ای خدای آزاد، ای یگانه آزاد بیحد و حصر - هر که تسلیم تو شد، آزاد شد. نمیشود کسی تو را بنده باشد و آزاد نشود! زیرا پرستش خدای آزاد آزادی میآورد! و اما هر که تو را انکار کرد، به واقع آزادی را انکار کرده و نادانسته به انواع اسارت تن داده است. پس لطف نما و ما را از منکران آزادی قرار نده و نام ما را در دفتر آزادگان و مُخلَصین و رهایی یافتگان مکتوب بدار.آمین - برحمتک یا ارحم الراحمین
نیایش سالکان طریقت رهایی :
پروردگارا، نورا، وجودا، ای یگانه آزاد مطلق - ما را فهم آزادی ببخش و لایق آزادی کن.
پروردگارا، نورا، وجودا، ای یگانه آزاد مطلق -ما را از اینکه همواره تحت تأثیرات عمل کنیم رهایی بخش. عمل ما عمل آزاد نیست و ما هنوز صاحب ارادهٔ آزاد نشده ایم.
ما پیوسته تحت تأثیرات عمل میکنیم؛ تحت تأثیر لذتطلبی، تحت تأثیر ترس، تحت تأثیر چیزی عمل میکنیم. عمل ما عمل خالص نیست. آزاد نیست. برآمده از فطرت پاکمان نیست و زیبا و خود انگیخته نباشد. پس ما را ارادهای عطا کن تا از تمامی تأثیرات اسارتآور رها گردیم. ارادهای عطا فرما تا خالصانه بر اساس فطرت الهیمان آنچنان که تو خواستهای، عمل کنیم.
ای آزاد مطلق، ای فعال ما یشاء، ای فعال لِما یُرِید - تو خود آزادی، پس ما را نیز به خیر و خوبی آزادی بخش. آزادی بخش تا زندگی را آنچنان که هست دریابیم. ما را ازبند ترسها و لذتهای اسارت بار، از بند خواهشها و آرزوهای دور و دراز، ازحرص و طمع و سلطه گری، از فریب و فریب کاری، از بند داشتنها و انباشتنهای بی حاصل، از بند برداشتها و توهّمات ذهنی مان ازحقیقت، و ازهر آنچه که روح آزادی وآزادیخواهی را در ما بیرمق و نابود می کند، رهایی بخش.
پروردگارا،نورا، وجودا، ای یگانه آزاد مطلق - میدانم که آزادی بهترین و مقدس ترین هدیهٔ توست. پس چشمانمان رابدان روشن کن. آزادی واقعی را به ما بچشان، برخوردارمان کن تا با تو ای خدای آزاد آنچنان که باید اُنس گیریم و معرفت یابیم.
ای خدای آزاد، ای مطلق بیمنتهارشد در آزادی را به لطف و کَرَمات نصیبمان کن. چنان کن که از آزادی نترسیم بلکه آن را والاترین موهبت همراه خود بدانیم و با تو همسفرزیباترین و بابرکتترین وپر آرامش ترین سفرهای حیات بخش و مملو از معرفت گردیم.
ای خدای آزاد، ای یگانه آزاد بیحد و حصر - هر که تسلیم تو شد، آزاد شد. نمیشود کسی تو را بنده باشد و آزاد نشود! زیرا پرستش خدای آزاد آزادی میآورد! و اما هر که تو را انکار کرد، به واقع آزادی را انکار کرده و نادانسته به انواع اسارت تن داده است. پس لطف نما و ما را از منکران آزادی قرار نده و نام ما را در دفتر آزادگان و مُخلَصین و رهایی یافتگان مکتوب بدار.آمین - برحمتک یا ارحم الراحمین
- ۱۴۹
- ۱۰ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط