عقشم سیب زمینی بفرمایید

عقشم سیب زمینی بفرمایید
دیدگاه ها (۱۰)

اولین بستنی که تاحالا خوردمو با عکس رو مو نمیزنه خدایی خیلی ...

منو بستنیم یهویی

لطفا دوست گلم رو لایک و دنبال کنید تا آزاد شه هر کی دنبالش ک...

نیستی در حدم

بانک خنده

مگه تو سیب زمینی ای؟

#خوراکی#هوش #سیب

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط