هیچکس

هیچکس
دیدگاه ها (۱)

باید برم انیوو

عخشتون اووومدولی داره میرهسلام^^بای^^

وَقتی هیشکی وآسم مُهم نَبود تو وآسم مُهم بودی :

هیچکس نفهمید هیچکس. 🥲💔

هیچکس نفهمید چقدر ساکت شدم هیچکس نفهمید پشت خنده هام چی قای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط