شیطنت کن

شیطنت کن
لحظه ای ازپشت
چشمم را بگیر...
بشنوی تا اولین اسمی که
خواهم گفت کیست...!
دیدگاه ها (۹)

ازیه جایی...

روزی که...

آدم از یه جایی به بعد دیگه مهربون نیس؛احمقه!!

اینم یه کار عاشقانه

عاشقانه های شبنم

وقتی از کسی می رنجیاز خودت بپرس:این کیست که می رنجد؟آنگاه سک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط