تاآخرعمر درگیرمن خواهی بود....

تاآخرعمر درگیرمن خواهی بود....
درگیرقلبم ک شکستی
دیدگاه ها (۲)

آجیااااا؟داداشیاااا؟داداشیمم لایک دنبال کنین بی زحمت(∩_∩)جبر...

ۍِ سـرۍ سوالمـ هس؟¿ڪهہ جـَواب نداشتنشـون آدَمـو روانے میڪنهہ...

خوجل شد؟ ••

♥_♥

و تو مرا شکستی

حد زیبایتو شکستی کوچولو🎩

قلب کلاوسم رو شکستی دختره ی..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط