★محتاجــــم

★محتاجــــم

محــــتاج یک

فنجـــــان چای

که پهلویــــش تو باشی

💕 دلتنگـــــتم @💕
دیدگاه ها (۱)

ل...ا...ل میشم عشقم...عزیزی

تو واسم چای بریز، اگه خوشحال نشدم بازم چای بریز..☕

وقتی تو چای سلام میکنی:

و جوری که چای تو گرما میچسبه....❤️‍🔥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط