تنهام نزار دیوونه...

تنهام نزار دیوونه...
دیدگاه ها (۱)

میدونم که میدونی..

کی فکرشو میکرد!!؟هه ..من که فکرشو نمیکردم؛(

عشقم...هرلحظه ب یادتم و تو...منو ....؛(

خوب شده ؟؟

تنهام نزار........

چی بگم والا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط