یهـــویے😋 😋 😋

یهـــویے😋 😋 😋
ولی معدم هم درد گرف از بس ک ترشه
دیدگاه ها (۲۵)

صبـح همـگے بخـیر😴 😴

یه وقتایی گیجم:واست گل میارممیام پیش عکست تو گلدون میزارمحوا...

وقتی درو محکم بستیتا خود صب گریه کردمخاطراتو دوره کردمکاشکی ...

😂 😂 😂 😂 😂

آره از بس درد کشیدم عادی شده

خستم از این مردم بس ک گوه میخورن😒

سکوت در حالی ک دارم با درد جسمی نابود میشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط