گرم کن
گرم کن
دلم را
با لبخندت
در این روزهای سرد زمستانی
هیچ چیز
به اندازهی بودن در آغوشِ تو
برایم مزه ندارد ...
دلم را
با لبخندت
در این روزهای سرد زمستانی
هیچ چیز
به اندازهی بودن در آغوشِ تو
برایم مزه ندارد ...
- ۶۴۴
- ۲۶ دی ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط