چرا همش عکس اینو میزارن کنارش? - __-کیه بچه؟ :|

چرا همش عکس اینو میزارن کنارش? - __-کیه بچه؟ :|
خیلی زشته - _____-
-___-
دیدگاه ها (۱۰۱)

💙 ~K~💙 دست نیافتنی زد تو هدف😐 ✌ 💘

خوده خودمم😄 😎 😐 ✌

این جا زخمم خیلی دوست دارم😐 💙

میخوام برا تو پررو ترین باشم واسه همین اقد کم حرفم'|:

خیلی زشته اینو بگم اما صورتش🤮

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط