گاه گاهی که دلم می گیرد،
گاه گاهی که دلم می گیرد،
به خودم می گویم؛
در دیاری که پر از دیوار است
به کجا باید رفت؟
به که باید پیوست؟
به که باید دل بست؟
#سهراب_سپهری🍃
به خودم می گویم؛
در دیاری که پر از دیوار است
به کجا باید رفت؟
به که باید پیوست؟
به که باید دل بست؟
#سهراب_سپهری🍃
- ۲.۰k
- ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط