خودم کشیدم ولی بدون قالب گرفتم خبب.. واقعا میخوام پارت بد
خودم کشیدم ولی بدون قالب گرفتم خبب.. واقعا میخوام پارت بدم تال دارم حوصله دارم همچی اوکیه جز این که گوشی ندارمح دلیل؟ مثل معتاد ها تو گوشیم و ننم تا ساعت ۵ نمیده الان فوقش شاید بیو شو دادم راستی سناریو ژدیدده اره خلاصه چقدر زد زدم
- ۱۵۹
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط