باران نبار احساسی اش نکن

باران نبار احساسی اش نکن
؛
من و او ن ما نشده ایم
دیدگاه ها (۱)

به سلامتی برق!که هر وقت رفت برگشت...‏‎

بعله دیه

///

بیشتر از خیلی

باران ابرا به من کج نکن

ایم همسفر مو هرچی میگم ای کارو نکن فرستادمش مرودشت تیپاش زدن...

200 شیم میزارم باز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط