آدم‌های مهربان

آدم‌های مهربان
درمقابل
خوبیهای یکطرفه‌شان
هرگز
احساس حماقت نمیکنند‌!
چون خوب بودن
برای آنها عادت شده
آدمهای مهربان از سر
احتیاجشان مهربان نیستند...
دیدگاه ها (۰)

‏درون هر کسی نغمه‌ای هست‏که او را این سو و آن سو می‌دواند‏تا...

حال دلتون خش

او حال خشون وت طلبکاروم

‌♨️ شبکه اینترنشنال: حتی قوی‌ترین دشمنان آمریکا هم نتوانستند...

مرگ ساده=ارامش ابدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط