خیلی حس خوبیه که کسیو پیدا کنی که دنیا رو از دید خودت ببی

خیلی حس خوبیه که کسیو پیدا کنی که دنیا رو از دید خودت ببینه :)
دیدگاه ها (۲)

هر ادمی خاصههیچ دو نفری مث هم نیستن:)

:)

بگین لطفا :)چنتا لقبم میشه بگین ^_______^

اینم از کلیپه

خیلی حس خوبیه...#بیو #تنهایی #طبیعت #ایران #موزیک #متن #تیکت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط