بسلامتی دلی که خیلیا شکستنش

بسلامتی دلی که خیلیا شکستنش
ولی هنوز شکستن بلد نیس ...
دیدگاه ها (۱)

و سرانجامکسی خواهد آمد،و با مهربانی هایشبه تـو نشـان خواهد د...

خیلیا دلمو شکستن می‌دونم که بی جواب نمیزاریشون❤️‍🩹

ای یار دل شکستن هنر نیست،دلی را که از‌ بلور است از شکستن بدت...

چون اشپزی بلد نیس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط