سلام به همگی !

سلام به همگی !
چطوری مهربونم 🫰🏼
من یک ARMY هستم 💜
و بین ( وی ) و ( مکنه طلایی ) نمی‌دونم کدوم رو بیشتر میدوستم 😁
تهکوک و یونمین رو دوست دارم✌🏼
برادرام : شوگا و جیمین و جونگ کوک
دوست پسرم : تهیونگ
دوستام : جین و نامجون و جیهوپ
اینا رو دوست داشتم اتفاق بیفته ولی خب دیگه... (ترشم میکرد 😅)
خیلی دلم میخواد رشته ریاضی بخونم📖
شغل هم خلبانی انتخاب کردم ✈️
در کل بچه درس‌خونی نیستم و ایشالله از مهرماه 1405 ( هر سال میگم ) ولی امسال به قولم عمل میکنم چون باید درس بخونم بورسیه بگیرم و برم کره جنوبی 🇰🇷
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی BTS رو دوست دارم و حاضرم براشون تغییرم بکنم 🫠
اطلاعات شخصیم :
سال تولدم : نچ به تو نمیگم 😁
ماه تولدم : 1
روز تولدم : 5
رنگ مورد علاقم :سرمه ای/بنفش /مشکی💙💜🖤
بایسم : تهکوک و یونمین
گروه مورد علاقم : دیگه خودتون میدونید دیگه 😅
حاضرم برای تنهایی خودم هرکاری بکنم .
داستان نویسیم آنقدر خوبه که توی مسابقات شهری نویسندگی نفر دوم شدم🥈
ذهن بشدت منحرفی دارم 😚🤪
در ضمن من OT 7 هستم 🫶🏼
و اگر بخوام جمع بندی کنم از درس متنفرم 🗿
بیوگرافی بهتر از این دیده بودید 🤓
ممنونم از چرت و پرتام حمایت کردید.
دیدگاه ها (۰)

خب برسیم به معرفی اولین فیکمون💌اسم فیک : زیر نور ماهاسم شخصی...

...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط