نظرتون درباره ی این اهنگ چیه؟؟

نظرتون درباره ی این اهنگ چیه؟؟


واسه خندیدن تو دنیا رو بهم میریزم
پای هر چی که باشه می مونم با تو عزیزم
تویی کنارم همه جا هر نفس شونه به شونه
با تو میمونم فقط مال منی یادت بمونه
گلم ناز گل من بانوی نازک دل من
گل خوشگل من شدی مشکل من

تو که نیستی بی قرارم همش چشم انتظارم
به هیچی توی دنیا هیچ احساسی ندارم
خودتم میدونی بی تو خرابه حالم
همه چیم تویی تو ، توی تموم عالم
گلم ناز گل من بانوی نازک دل من
گل خوشگل من شدی مشکل من
گلم ناز گل من بانوی نازک دل من
گل خوشگل من شدی مشکل من

واسه خندیدن تو دنیا رو بهم میریزم
پای هر چی که باشه می مونم با تو عزیزم
تویی کنارم همه جا هر نفس شونه به شونه
با تو میمونم فقط مال منی یادت بمونه
گلم ناز گل من بانوی نازک دل من
گل خوشگل من شدی مشکل من
دیدگاه ها (۴)

وقتی عقاب توی دروازه باشه خیالت راحته عشقی سید

هر کی عاشقشه کامنت

طرفداراش بزنید لایکو همو پیدا کنیم

وقتی پسر این حرف را به زبون اورد ان خانه ثانیه ای سکوت شد و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط