انقد بدم میاد از این پسرا که مثلا میخوان دخترارو مسخره کن
انقد بدم میاد از این پسرا که مثلا میخوان دخترارو مسخره کنن...هی کیلیپس,چکمه ,ارایش میکنن اخه یکی نیست بگه تو همونی که یه دختر میبینی که چکمه پاشه و ارایش داره مثل سیریش اویزونش میشی اب از دهنت راه میفته!!!! تو همونی که اگه زنت 2 شب واست شیک نکنه صدات در میاد میگی ارایش کن..... بسه دیگه یه چیزی بگید بهتون بیاد و در برابرش محکم باشید شما ها ضعیف ترین موجودات روی زمینید واسه یه زن پس دیگه الکی حرف نزنید ...... دخترا پرچم بالااااااااااااااااااااا , به افتخار خودمون که قویترین مردا هم جلو ما یه بچه میشن ......... کپی ازاد یعنی دختر نیستی کپی نکنی .... []
- ۶.۰k
- ۲۶ آذر ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۲۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط