اگه قرار باشه من اونی بشم که تو میگی،دیگه من،من نیستم!!!

اگه قرار باشه من اونی بشم که تو میگی،دیگه من،من نیستم!!! من همینم که میبینی!!!
مغازه که نیست دکور بچینم برات!!!
من نه "آرزوی" کسی هستم و نه "آویزون"
ما اگر ظاهرمون به قشنگی خیلیا نیست،پیش خودمون خوشحالیم که باطنمون از خیلیا قشنگتره...
صادقانه بد باش!!!

""""اما"""
با دروغ و ظاهر ادای خوبا رو درنیار...!!!
دیدگاه ها (۲)

ساعت دو نیم شب الاف قدم زنان تو شهر وقتی دلت بگیره همین میشه

من برای چه زنده ام

پارت دوم:داستان از دیدگاه یونگی:جلوی در خونه جیمین با ماشین ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط