:-( :'(

:-( :'(
دیدگاه ها (۲)

.

رفیق! اگه یه روز تابوتم رفت رو شونت به دل نگیریا! حلال کن......

هنوز قلبم جایی حوالی ِ تو می تپد …!نه خیالی نه حالی جایی حوا...

.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط