من خودم ب شخصه 48 ساعته از سرکلاس ریاضی بلند نمیشدم...
من خودم ب شخصه 48 ساعته از سرکلاس ریاضی بلند نمیشدم...
هنرم ک درس مورد علاقمه...
وقت اضافه هامم علومه :))))
هنرم ک درس مورد علاقمه...
وقت اضافه هامم علومه :))))
- ۱.۲k
- ۰۵ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط