من تو زندگیم یه نفرو دارم که توی هر حالی باشم بهم حس خوب

من تو زندگیم یه نفرو دارم که توی هر حالی باشم بهم حس خوب می‌ده، وقتی باهاش چت می‌کنم حالم خوب می‌شه، وقتی صداشو می‌شنوم اروم می‌شم، وقتی می‌بینمش انگیزه می‌گیرم، می‌خواستم بگم اون یه نفر برای من، تویی :)♥️
دیدگاه ها (۱)

نمیدونم چجوریه که باید همش حواسم باشه بهت،وقتی نگات میکنم اص...

پیر‌هَنِ‌ش

#سناریو_بی_تی_اس وقتی یه آیدل معروفی و بهترین دنسر جهان شدی ...

خیلی مهمه..خیلی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط