زشتی دنیا، بخاطر وجود آدمای بد نیست بخاطر سکوت آدمای خوبه
زشتی دنیا، بخاطر وجود آدمای بد نیست بخاطر سکوت آدمای خوبه...
#کپشن
#کپشن
- ۸.۲k
- ۳۰ فروردین ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط