#کپشن
#کپشن
از زیر دریایی روانی، به توعه بیشور که رفتی
صدامو داری؟
تو عمق ۴۰۰ متری خاطرات دارم غرق میشم اکسیژن ب پاعین ترین سطح خودش رسیدع اینجا زیر دریاعیه منه روانیه
جواب بدید
مرکز
صدامو داری؟
از مرکزیته چشمایه تو دستور میخام
لطفن جواب بدید
اکسیژن تموم شده دیواره های زیر دریایی داره خراب میشه
الانه که غرق بشم:))
#بی_مخاطب
از زیر دریایی روانی، به توعه بیشور که رفتی
صدامو داری؟
تو عمق ۴۰۰ متری خاطرات دارم غرق میشم اکسیژن ب پاعین ترین سطح خودش رسیدع اینجا زیر دریاعیه منه روانیه
جواب بدید
مرکز
صدامو داری؟
از مرکزیته چشمایه تو دستور میخام
لطفن جواب بدید
اکسیژن تموم شده دیواره های زیر دریایی داره خراب میشه
الانه که غرق بشم:))
#بی_مخاطب
- ۳.۵k
- ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط