وآنجا که هیچ کس
وآنجا که هیچ کس
به یاد ما نیست
تو را عاشقانه مےبوسم😘
تا با گرمے نفسهایم🌿
به لبانت جان دهم💜
#نیما_یوشیج
به یاد ما نیست
تو را عاشقانه مےبوسم😘
تا با گرمے نفسهایم🌿
به لبانت جان دهم💜
#نیما_یوشیج
- ۴.۳k
- ۰۳ تیر ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط