هراسناک تر از نابینایی
هراسناک تر از نابینایی
دیدن است،
با دو چشم باز
که چه بر سر سرزمینمان میآید...!
-دیمیتروا
دیدن است،
با دو چشم باز
که چه بر سر سرزمینمان میآید...!
-دیمیتروا
- ۸.۱k
- ۰۷ فروردین ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱۹۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط