وقتی کسی میره خواستگاری جواب + میگیره خیییلی فاز قشنگیه
وقتی کسی میره خواستگاری جواب + میگیره خیییلی فاز قشنگیه
که باهاش بره آزمایشگاه ، استرس ، کلاس و..
وقرار عقد ، خرید حلقه ..
واقعا شادی آوره
امیدوارم حس قشنگش برا تک تکتون یکبار وبرای همیشه رخ بده
وخوشبختانه زندگی کنید
خوشبخت بشید بنظرم جمله خوبی نیست
خوشبختی رو خود ما با افکار ورفتارمون میسازیم ^__^
.
که باهاش بره آزمایشگاه ، استرس ، کلاس و..
وقرار عقد ، خرید حلقه ..
واقعا شادی آوره
امیدوارم حس قشنگش برا تک تکتون یکبار وبرای همیشه رخ بده
وخوشبختانه زندگی کنید
خوشبخت بشید بنظرم جمله خوبی نیست
خوشبختی رو خود ما با افکار ورفتارمون میسازیم ^__^
.
- ۲۵۸
- ۰۲ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط