حواست باشه غم و غصه خوردن برات نشه يه عادت...◕‿-

حواست باشه غم و غصه خوردن برات نشه يه عادت...◕‿-
دیدگاه ها (۱)

هرگاه پیشرفت مثبتی را در زندگی تان خلق می کنید، موج های مثبت...

شازده کوچولو پرسید: کی اوضاع بهتر میشه؟‏روباه گفت: از وقتی ک...

👇#هوا پسه؛ تا میتونی بخند.

🕊میخواستم بگم ڪه:زندگے رو سادہ بگیرید

خـدا وسط نااميديت، يه گل ميكاره تو باغچـه غصه هات🪴☘️

حواست باشه !؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط