یکی از بمبافکن های B2 پس از عملیات در ایران، به پایگاهش
یکی از بمبافکن های B2 پس از عملیات در ایران، به پایگاهش در میسوری آمریکا برنگشته و اطلاعاتی ازش در دست نیست!کارشناسان احتمال میدهند این B2 توسط پدافند ایران شکار شده باشد.یک B2 هم آسیب دیده که با فرود اضطراری در بین راه، در یک فرودگاه محلی، متوقف شده است.
https://m.economictimes.com/news/defence/the-mystery-of-the-missing-b-2-stealth-bomber-that-hammered-irans-nuke-sites-but-never-made-it-home/articleshow/122163696.cms
https://m.economictimes.com/news/defence/the-mystery-of-the-missing-b-2-stealth-bomber-that-hammered-irans-nuke-sites-but-never-made-it-home/articleshow/122163696.cms
- ۳۹۴
- ۱۸ تیر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط