آقــــــا لواشک میخــــام....

آقــــــا لواشک میخــــام....
من حــاظرم با لواشک ازدواج کنم بچه هم نمیخایم :|
دیدگاه ها (۱۰)

غـــــروبــای جمـعـهـ یعنـی ازت متنـفــرمـــ

یه خواهـشـــ -_-لایـک نوموخام.. فقط دعا کنین فردا نرم پای تا...

...

...

وقتی میتوانستم صحبت کنم،گفتند؛گوش کنوقتی میتوانستم بازی کنم،...

فکر کنم ازدواج رسمیه اسمش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط