امشب برعکسه هرشب شاد نیستم:'(

امشب برعکسه هرشب شاد نیستم:'(
خوشحال نیستم:'(
این که چرا مهم نیس:'(
فقط واسم دعا کنید که خوب بشم مرسی
دیدگاه ها (۳۸)

کباب♥_____♥کی کباب دوس داره؟؟؟:))

کی موافقه؟؟؟؟؟!!:|

رفیقااااام عاااااشقتوووونم♥رفیقام کامنت بذارن;-)

کی بیداااااره؟؟؟؟؟

یعنی به محض اینکه پینترست واسم باز شد این پیامک کیوی برام او...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط