سلام ، فقط می تونم این سؤال رو بکنم چرا باید این گونه باش
سلام ، فقط می تونم این سؤال رو بکنم چرا باید این گونه باشه ؟!!!! ما مسئولان صدا و سیما بجای اینکه از اشتباهات گذشته عبرت بگیریم یعنی خیلی مواظب باشیم که تحت هیچ شرایطی هیچ اشتباهی ازمون سر نزنه فقط عادت کردیم بعد از اشتباه عذر خواهی کنیم و...! در صورتی که وقتی ما مسئولان ذی ربط اشتباهی مرتکب شدیم بعد از آن باید خیلی مراقب باشیم که در شبکه های رسانه ی ملی البته تبدیل شده به میلی ! تحت هیچ شرایطی دیگر هیچ گونه اشتباهی در زمینه های مختلف صورت نگیرد اما ، افسوس و صد افسوس که این گونه نیست !
- ۳۶
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط