براتون اون لبخندی رو آرزو میکنم

براتون اون لبخندی رو آرزو میکنم
که بعدش میگین :
" آخیششش بالاخره شد! "
میدونی رسیدن کلاً قشنگه : )✨
رسیدن به آدمی که دوست داری
رسیدن به شغل مورد علاقه‌ات
رسیدن به رویاهات...
براتون رسیدن رو آرزو میکنم♥️
#عکاسی #بلوچستان #ویسگون
دیدگاه ها (۰)

روزی...روح‌مَـن؛دَر‌هَـیاهوی‌مغزم‌جان‌خواهد‌سپرد❣︎

‹خدا هرگز دیر نمیکنه هرچیزی کهنیاز داری رو در زمان مناسبشبه ...

سال نو رو به همه دوستان+فالورا و کسایی که این پست رو میبینن ...

گر چه رنج به جان میرسداُمید دواست💙✨

Change in time / p.8

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط