من نه خر درون دارم که احساساتی شه…

من نه خر درون دارم که احساساتی شه…
نه سگ درون که پاچه بگیره….


من فقط یه خررررس درون دارم که یا خواااابه یا گشنشه😂 😂 ?😂
دیدگاه ها (۱)

قسم نامه آقایون...به خدا سوگند اگر لیوان شیشه ای را در دست ر...

😂

😄

سگ آدمو گاز بگیره ولی یه نفره اسکل جلوت فاز نگیره!!

بچه ها سریال شب فرا رسیده رو تموم کردم و دارم مث سگ پاچه همر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط