نگران من نباش ...

نگران من نباش ...
دستهایم را
به از دست دادن
عادت داده ام ...
دیدگاه ها (۱)

میانِ اهلِ دل و اهلِ ریا همین فرق استکه داغِ ماست به دل ، دا...

شاد باشی یا غصه بخوری،راضی باشی از زندگیت یا نه، لحظه ها میگ...

فقط از اینا میتونه حالمو خوش کنه

با هر کس مثل خودش برخورد کن

نگران نباش

نگران نباش ....دنیامیچرخه....

واقعا میگم نگران نباش .

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط