میدونی چرا بعد تو هیشکی ب چشم نمیاد ؟؟؟؟؟؟؟

میدونی چرا بعد تو هیشکی ب چشم نمیاد ؟؟؟؟؟؟؟
چون هیشکی چشمای تورو نداره ،هیشکی اون آرامشی رو ک توی صدات هست رو نداره ،هیشکی اون لبخند قشنگت رو نداره ،هیشکی اون چشمای عسلیی رو ک تا ساعت ها میتونم توش غرق بشم رو نداره .........اره اصن هیشکی تو نمیشه.......حاضرم بمیرم تا اینکه کسی رو بجای تو تصور کنم
دیدگاه ها (۱)

عشق چیه؟؟؟؟.

نمیدونم چرا هر حرفی ک خوشحالم میکنه فک میکنم دروغه........

داریوش

#سناریو #استری_کیدز سناریو وقتی تلاش میکنن تو دیدار اول مخمو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط