بعضی ها عجیب خوبند.....
بعضی ها عجیب خوبند.....
یادشان که می افتی روحت
جانی دوباره می گیرد.....
یادشان که می افتی بی اراده
لبخندبه لبانت می نشیند....
بعضی ها را کم می بینی
و حتی اگر نبینی
باز با تو هستند...
بعضی ها عجیب می آیند
و عجیب تر آنکه دیگر نمی روند،
حتی وقتی که از کنارت رفته اند....
می مانند؛
لـــبخندشان...
تــصویرشان...
صـــدایشان...
حرف هایشان...
همه را پیشت امانت می گذارند
و تو می مانی و یاد و آرزویِ
دیدار دوباره آنها......
بعضی ها عجیب خــوبند
یادشان که می افتی روحت
جانی دوباره می گیرد.....
یادشان که می افتی بی اراده
لبخندبه لبانت می نشیند....
بعضی ها را کم می بینی
و حتی اگر نبینی
باز با تو هستند...
بعضی ها عجیب می آیند
و عجیب تر آنکه دیگر نمی روند،
حتی وقتی که از کنارت رفته اند....
می مانند؛
لـــبخندشان...
تــصویرشان...
صـــدایشان...
حرف هایشان...
همه را پیشت امانت می گذارند
و تو می مانی و یاد و آرزویِ
دیدار دوباره آنها......
بعضی ها عجیب خــوبند
- ۱.۷k
- ۰۴ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط