به حول و قوه الهی اولین امتحان رو افتادم:-) هه

به حول و قوه الهی اولین امتحان رو افتادم:-) هه
دیدگاه ها (۸)

#خوشبختی-های-مهدوی#یا#مهدی#ادرکنی

#یامهدی-ادرکنی

تا پایان امتحاناتم خدافظ:-) برام دعا کنین توروخدا

#یا#مهدی#ادرکنیاللهم عجل الولیک الفرج

با همه قدرت امدن که وبران و بر اندازی و تجزیه کنند اما به حو...

لا حول و لا قوه الا بالله برقدرت حضرت مهدی بگو ماشاالله

خب، اولین امتحان پایان ترم رو دادیمممممممممم. گیللیلییلیلیلی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط